Marinet (moeder maureen) - Reisverslag uit Turijn, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu Marinet (moeder maureen) - Reisverslag uit Turijn, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu

Marinet (moeder maureen)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maureen

06 Februari 2006 | Italië, Turijn

Hallo allemaal. We hebben Maureen gisteravond aan de telefoon gehad, en hoorden van haar dat het mailen via de laptop nog niet lukte. Ze vroeg of wij even via haar een bericht op de Website wilden zetten, dus hier komt het.
We zijn donderdagavond om 19.30 uur naar Turijn vertrokken. Na een goede reis, kwamen we op het vliegveld aan, en daar wachtte ons een heel leuke ontvangst. We kregen allemaal een roos, en er was een Nederlandse en een Italiaanse vlag van bloemen gemaakt. Daarna werden we naar het Appartement gebracht. Een echt italiaans huis. Ik slaap met Maaike op een kamer. De eerste dag gingen we naar het olympisch dorp waar ook het schaatsen is. Daar hebben we verschillende nederlandse schaatsers gezien, en gepraat met Sven Kramer en met Erben Wennemars, die van ons wel een boeketje wou hebben. De tweede dag zijn we aan het werk geweest in een Hal, waar veel voorbereidend werk word gedaan, en zijn daar vast met wat werk begonnen. Op de derde dag ben ik met Maaike naar een Olympisch dorp geweest in de bergen. We werden naar het station gebracht, en moesten daarna met de trein naar het olympisch dorp. Daar moeten we in een Kiosk staan. Het was daar nog erg rustig, maar dat zal nog wel veranderen. 2 meisjes van het 4e jaar zijn nu een paar dagen naar het verste olympisch dorp om te werken, en ze blijven daar ook een paar dagen slapen. We hebben al gehoord dat ze het erg naar de zin hebben. Als zij terug komen, gaan er weer een paar andere meisjes naar toe. We hebben het erg naar de zin. Het is heel hard werken, maar ook erg gezellig. Veel xxxjes van Maureen, en tot horens.

  • 06 Februari 2006 - 19:50

    Fam. Heithuis:

    Heej Maureen!

    Leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat! Echt super gaaf hoor. Ook gaaf dat jullie al schaatsers hebben gezien en gesproken!
    Nog een erg leuke tijd he, we horen natuurlijk veel van Elke, maar houden jouw site ook goed in de gaten !!

    doeiii Groetjes Jos, Agnes, Femke en Roy

  • 06 Februari 2006 - 22:01

    Ramon:

    Heej moat!!
    Zal ik ook maar ff wat op jouw site zetten he! Hoor wel heel veel van Elke maar khou jou site der ook bij in de gaten hoor! Leuk man, al die verhalen.. Ben blij dat jullie het daar naar je zin hebben!! Maak er een mooie tijd van met veel mooie bloemwerken..
    kuss Ramon

  • 07 Februari 2006 - 13:28

    Joost:

    heeej maureen en de rest.
    leuk dat alles nu een beetje begint te lopen. aan het begin is het natuurlijk nog wennen aan van alles en nog wat. maar leuk dat jullie ondanks de lange werktijden het toch naar jullie zin hebben. veel plezier nog en geniet er van hé...
    en als je wenemars nog eens tegen komt. doe hem de groeten van mij. hij kent mij wel ik heb nog met hem geknikkerd.
    xxx joost

  • 07 Februari 2006 - 17:18

    Lieke:

    Hey Maureen,
    Volgens mij heb je het ontzettend naar je zin daar in Italië!
    Ik wil je nog even heel veel plezier wensen en maar er nog een leuke tijd van!

    Groetjes Lieke

  • 07 Februari 2006 - 18:43

    Judith L:

    hee hallo maureen
    ik kwam er wat later achter dat jij ook een site had.
    Gaaf dat je nu al nederlandse schaatsers hebt ontmoet.
    zooo je moet wel lange dagen maken, hoorde ik.
    maar je krijgt er vast veel voor terug.
    nog veel plezier en succes daar.ik volg je op deze site verder. groetjes judith Lowik
    p.s.julie krijgen de groeten van mensink uit tubbergen.

  • 08 Februari 2006 - 09:14

    Jitse:

    hee maureen en de rest,

    jah mooi dat het daar goed uit te houden is! heeeeeeeeeel veel plezier nog! en maak maar een stel mooie bloemstukken!

    kuzzzzzzzz

  • 17 Februari 2006 - 15:05

    Gerrit En Thea Van De BODERIE:

    Hoi maureen , hoe is het in het daar ver weg ? Ik kreeg net adres door van je website van je broer Joost en ik dach ik stuur direct een mail . We hopen dat je daar veel plezier hebt en alles goed kunt opnemen in je , want dit zul je niet zo gauw weer mee maken denk ik. Als je tijd hebt mail maar een keer . We houden je site nu goed in de gaten en de tv ook dus veel groeten van de Boderie afz. Gerrit en Thea, Anke ,Karen ,Mark, Joris.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Turijn

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2006

Thuis

25 Februari 2006

Met bekenden op de foto

23 Februari 2006

Hallo

16 Februari 2006

Ciao Ciao

11 Februari 2006

het 1e berichtje! :D:D
Maureen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 5685

Voorgaande reizen:

02 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: