Met bekenden op de foto - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu Met bekenden op de foto - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu

Met bekenden op de foto

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Maureen

25 Februari 2006 | Italië, Bardonecchia

Hallo iedereen

weer even een kort berichtje!! alles gaat hier goed!! Ik ben gisteren naar het Holland Heineken House geweest met de rest! en de neef van elke kwamen we tegen!! heel gezellig!! en wij hadden geen fototoestel bij ons en hun wel in totaal zijn we met 13 bekende personen op de foto geweest hier zou ik zo even op een rijtje zetten (niet jarloers worden hoor:p):
1.Wotherspoon
2.Cheeck (hij zei: 'meisjes dank je wel)
3.Parra (voor 2 kussen hahaha)
4.Jochem Uythenhagen
5.Erben Wennemars (alweer:p hij blijft leuk)
6.Jan Bos
7.Bob de Jong (ja even gefeliciteerd hoor met 3 dikke kussen)
8.Monique Kleinsman (ze vroeg: 'zijn jullie die bloemschikmeisjes' echt leuk joh)
9.Swen Kramer (hij is echt zoo sweet)
10.Carl Verheijen
11.Rintje Ritma (leuke man joh)
12.Mark Tuitert (die is best arrogant en niet echt knap:p op tv is hij leuker haha)
13.Bjorn Nijenhuis (die is ook niet knap:$)

Dit was echt een te gekke avond!! elke en ik hebben het superr leuk gehad!!

Veel liefs vanuit Bardonecchia met veel sneeuw!!

• 25 Februari 2006 - 13:24

Div:

Heej meis,
    Dat t een te gekke avond was kan ik me voorstellen.. Maar dan met de nadruk op gek he!! Stelletje maffe lui die gaan zingen in een video-boodschap!! Gekkies!! Maar wel grappig hoor!
    En maureen weer in de bocht met haar telefoon!! Zou maureentje wel weer niet overkomen:P Gelukkig is ie weer terug en kun je dus weer gewoon verder met smse ..iets waar jij niet zonder kan!
    Maar geniet nog van de laatste paar daagjes (jaah..de laatste blz. van de kalender komt in zicht.. )en maak er nog maar een groot feest van!

Kus div

• 25 Februari 2006 - 13:24

Div:

Heej meis,

Kus div

• 25 Februari 2006 - 13:33

Joost:

heej zus wat supper veel bekende lui zeg....

well vet gaaf nog veel plezier en tot dinsdag.

P.S. de speklappen staan klaar

• 25 Februari 2006 - 18:47

Fam. Heithuis:

Heeeej Maureen!

Echt he-le-maal te gek zeg! we zijn wel een beetje jaloers joh! Echt super. Ook gaaf dat René en Kim dus mooi foto's gemaakt hebben. jullie videoboodschap was echt gaaf! Nou het aftellen kan nu echt beginnen, wat is het snel gegaan he! Geniet er nog van de laatste dagen! En tot snel..

Groetjes Jos, Agnes, Femke en Roy.

P.s. Joost, bij ons staan de speklappen inderdaad ook al klaar, net als de stamppot MOOOOOS!!!

• 25 Februari 2006 - 19:11

De Brinkies:

Supergaaf maureen, dat je zoveel bekende schaatsers hebt gezien, en ook zaterdag nog even lekker in Bardonechia gewinkeld. Echt heel leuk. Geniet nog maar lekker van de laatste paar dagen en dan zien we je dinsdag. Daar hebben we nu al zin aan. Heel veel liefs en xxx van ons allemaal

• 26 Februari 2006 - 08:14

Angéla Kouijzer:

Hoi Maureen
    Wat leuk, dat je zoveel meemaakt. En ja...ik ben superjaloers op jou. Maar je hebt het ook verdiend hoor, want je werkt er ook hard voor. Geniet er nog mooi van, ik zie je weer in Tubbig. Doei en ook de groeten van rene, eline en jeroen(liggen nog in bed nu)

• 27 Februari 2006 - 11:09

Rianne:

whaaah.. donders stoer brinktoet'n!! daar had ik carnaval ook wel jaartje voor willen missen!! maar laatste dagje, verassingsdag toch?? leuk man!! maak er een mooie dag van en ik zie je morgen!! tuulk benk van de partij!!! goeie reis terug

dikke kus oe moat!!

• 27 Februari 2006 - 19:29

Carmen:

hee meis alles nog ok? zin om weer lekker naar huis te gaan? we hebben je wel weer nodig bij reinerink haha je hebt het dus wel naar je zin gehad? helemaal super ben nog steeds jaloers.. maar ik heb carnaval gevierd haha voor jou volgend jaar weer he? goede terug reis spreek je snel groet van ruud kuzz carmen