het 1e berichtje! :D:D - Reisverslag uit Turijn, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu het 1e berichtje! :D:D - Reisverslag uit Turijn, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu

het 1e berichtje! :D:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maureen

11 Februari 2006 | Italië, Turijn

heeej luitjes,
nou hier eingelijk het 1e berichtje van mezelf! ik zit bij me bazin achter de computer! wij hebben zelf geen bereik met de laptop!!

maar wou ff iedereen bedanken voor de superr lieve berichtjes, echt geweldig!
nou nu iets over mezelf natuurlijk!! ik heb het hier erg naar mijn zin ik kom net weer van de schaatwedstrijd! 5000 m mannen echt superr! die zweer!! echt gaaf om een keer mee gemaakt te hebben. Gisteren zijn we lekker uiteten geweest was ook erg gezellig. Verder krijgen wij weinig mee van de spelen! wat ik jammer vind is dat ik het olympisch vuur enz. niet heb gezien. en van de opening ook niks meekregen. verder staan wij in 4 plaatsen.
1. colengo (hal) 2. turijn in de winkel 3. bardonecchia ook een winkel 4. sestriere dat is voor 5 dagen weg om de bergen. In de winkels is niet veel te beleven. in turijn in de winkel is het wel erg leuk niet druk maar je ziet gewoon nederlanders voorbij fietsen! ...jaja ik sta met ERBEN WENNEMARS op de foto en nee niet met Bjorn nijenhuis hoor dat was een zweed hahah maar ja dat geeft niet... in bardonecchia is weinig te beleven.
maandag gaan ik voor 5 dagen naar sestriere.
Het is erg hard werken hier de 1e week zit erop maar we hebben ong. 70 uur gewerkt. pfff maar ja... hier in Italie werken ze best raar. hahaha maar ja... inplaats van dat wij mos in een grote bak met water leggen om zacht te worden moet ik er 10 min. met een spree boven gaan staan jaa je moet maar gewoon ja en amen zeggen ahahha.

Ik hoop dat ik snel weer wat op de site kan zetten.

Dikke kus xxxx

  • 11 Februari 2006 - 22:58

    Mama Agnes:

    ha maureen .

    wat geweldig dat je naar de schaats wetstrijd bent geweest keb gekeken maar jou en maaike niet gezien .wat maakt het ook uit met wie je op de foto staat ,het is in ieder geval weln mooi kelke den zweed. was het gisteren avond gezelig bij de pizzaria? was wel laat geworden of niet, maar wat maakt het ook uit als het maar leuk is. ik hoop dat het ook gezelig wordt in de bergen met jullie 2 .5 dagen zonder de rest van de groep is vast lekker rustig, ik hoop dat je daar wel wat op de site kunt zetten zodat we je kunnen volgen daar hoog in de bergen. maureen nog veel plezier, en werk ze daar . tot het volgende bericht. groetjes.
    mama agnes.

  • 12 Februari 2006 - 09:59

    Klaas:

    geweldig Maureen, mooi berichtje. we zijn gisteravond naar de gala van de carnaval in tubbig geweest was erg leuk.
    wij hebben de 5000m gekeken voor een deel maar jou niet gezien.
    Groeten van ons allemaal en tot horens

  • 12 Februari 2006 - 10:07

    Marinet:

    Ha watleuk. Eindelijk het eerste berichtje van jou zelf. Wat geweledig dat je naar de 5 km mocht gaan kijken. En heel erg leuk dat wij jou nog even aan de telefoon konden krijgen onder de wedstijd. We hebben nog wel heel goed gekeken naar de plek waar jij zou zitten, maar konden jou niet zien. We hopen dat het ook in de bergen samen met Maaike heel gezellig wordt. Groetjes aan alle meiden, en wij hopen uiteraard dat ook jullie snel een wedstrijd mogen gaan kijken. Ook hopen dat het lukt om met zijn allen naar Jan Smit te gaan. Heel veel plezier daar. Maureen heel veel groetjes van ongeveer half Tubbergen van de hele familie. Ik was zaterdagmorgen nog even bij Oma, en zij vond het natuurlijk ook heel mooi voor jou dat je naar het schaatsen mocht. Ze wou extra goed gaan kijken, en we moesten jou de groeten doen. Heel veel groetjes van ons allemaal en XXXXXXX.

  • 12 Februari 2006 - 20:00

    Laurien:

    Hee Maureen!
    Wat super leuk zeg wat jij allemaal doet! Lijkt me echt superleuk om dat eens mee te maken!Ook leuk dat je ook nog (af en toe?) een wedstrijd kunt zien!!!
    Heeel veel plezier nog, en geniet ervan he!!
    Liefs laurien

  • 14 Februari 2006 - 16:32

    Irma:

    Hoi maureen wat hard werken 70 uur , maar wel leuk met Erben op de foto
    dat kunnen weinig mensen zeggen. veel plezier en maak nog mooie bloemstukjes
    groetjes Irma

  • 14 Februari 2006 - 19:04

    Irma:

    Sorry ook nog de groetjes van Jitse. Ik drukte te snel op versturen.
    Irma.

  • 14 Februari 2006 - 21:30

    Erald En Gera:

    hej maureen,
    nog veel plezier en geniet ervan want t is zo weer voorbij.groetjes vanuit de bachstraat in tubbig

  • 15 Februari 2006 - 13:38

    Rianne:

    eeej brink!! ook ff weer berichtje van mij op de site!! kon je nog naar jan smit heen maandag? of toch niet alles kunnen regelen.. ja ik sprak je moeder bij de gala dus ff gekletst he;)!
    nog super bedankt voor het kaartje van jou en elke ??!! stond geen naam onder, mja.. hij komt uit turijn, dus veel meer mensen kunnen het niet zijn he!! hahaha.. hebben jullie al meer schaatswedstrijden gekeken of alleen de 5 km? nou tot over alweer 2 weekjes!
    heel veel liefs Rie

  • 16 Februari 2006 - 10:20

    Jorieke:

    Heej Brinkie!
    Wat een leuk stukje! Ik hoor al steeds verhalen van je pa en ma, joost en sharon! Wat gaaf dat je na het schaatsen bent geweest! Heel veel succes nog, en doe ze de groeten!!

  • 16 Februari 2006 - 19:04

    Dankbare Post Ontvangster:

    Hey brinkie

    alles goed daar nou heb je kaartje ontvangen vanmiddag met de post. Echt super dankje wel daarvoor.
    Nou meid geniet er nog ff lekker van ga volgende week carnaval vieren en drink er een op jullie allemaal.

    super veel groetjes en liefs.

    lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Turijn

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2006

Thuis

25 Februari 2006

Met bekenden op de foto

23 Februari 2006

Hallo

16 Februari 2006

Ciao Ciao

11 Februari 2006

het 1e berichtje! :D:D
Maureen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 5685

Voorgaande reizen:

02 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: