Ciao Ciao - Reisverslag uit Turijn, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu Ciao Ciao - Reisverslag uit Turijn, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu

Ciao Ciao

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Maureen

16 Februari 2006 | Italië, Turijn

Hallo iedereen,
Ja weer een berichtje. wij hebben nu boven in het kasteel een computer waar we gebruik van mogen maken. Wij gaan straks uiteten met de hele groep omdat het de laatste avond is voor de leraren. Daar heb ik erg veel zin in!!

Vandaag ben zijn Maaike en ik weer gekomen van Sestriere (het dorp waar ik 5 dagen ben geweest) het was echt SUPER!! dit is het gezelligste dorp, iedereen kent elkaar!! echt leuk!! We hebben veel gewerkt van 8 tot 10 uur maar met valentijn ook erg druk gehad!!! echt superr leuk!!

Ik ga zo wat eten.. nog bedankt voor alle leuke reacties

Groetjes en ik zet er snel weer wat op!!

Dikke kus en veel Liefs

  • 16 Februari 2006 - 20:12

    Marinet:

    Ha Maureen, watleuk dat berichtje weer op de computer. had je dit vandaag nog gevraagd toen ik je sprak, en nu is het dus al gelukt. Hoop dat je een leuke avond hebt vanavond. Heel veel plezier nog en geniet er van. xxx Mamma en de rest v.d. familie. De leerkrachten ook nog veel plezier gewenst de laatste avond en een goede reis morgen.

  • 17 Februari 2006 - 20:31

    Claudia:

    hey meissie!
    Wat gaaf om alle verhalen te lezen!.Ik hoef jullie niet te vragen of jullie je vermaken, en zelfs mij missen jullie niet??? Als jullie weer thuis zijn kunnen jullie me mooi alles vertellen, gaan we met z`n allen naar de pizzeria ok??ik wens jullie nog heel veel plezier,geniet ervan he, het is jullie van harte gegund!!!! groetjes van claudia (jullie hardwerkende collega!!!!!!)
    Ook van de kids!!

  • 18 Februari 2006 - 10:23

    Carmen:

    Heey, Super dat je het daar zo leuk hebt.. Ik ben al lekker carnaval aan het vieren.. Ook erg leuk :) Ik mis je wel op de volleybal, erg rustig zonder jouw ;) Heel veel plezier daar.. En tot gauw!!
    Kus Carmen en de rest

  • 18 Februari 2006 - 18:32

    Angéla Kouijzer:

    Hoi Maureen

    Ik had al geschreven op die algemene site.
    Wat leuk hé. Maar wel hard werken maar toch..
    Als je thuis bent zoek ik je ff op. Doei

    Angéla

  • 20 Februari 2006 - 08:52

    Gerrit Lansink:

    Moin maureen hoe is de situatie daar? Hebben jullie Marianne Timmer nog gezien ? Wat goed he".
    Veel plezier en werk ze , ik weet niet waar je nu bent en wat je werk op dit moment is maar dat vind ik wel ergens op je site denk ik. Ik ga je site even verkennen vandaag . Groeten uit Albergen en geniet van deze periode.

    groeten Gerrit en Thea en de kids,.

  • 20 Februari 2006 - 09:43

    Evelien Gerritsen:

    Heey Maureen ! Van je vader heb ik de site gekregen en natuurlijk heb ik 'm even bekeken ! Wat super onwijs gaaf dat je daar in Turijn erbij bent.. en heb je Jan Smit al gezien ? Haha.. heeeel veel plezier nog en geniet er lekker van !
    Xx Evelien

  • 20 Februari 2006 - 11:00

    Susan (je Nichtje):

    ha meisje,
    Super dat je het zo leuk hebt. Wel wat italiaans gaan leren hoor!! Heel veel plezier nog. Ben jaloers!! x

  • 20 Februari 2006 - 13:52

    Ellen:

    hey maureentje
    Zo te lezen heb je het er wel onmeunig naar je zin daar in t verre italie. De carnaval is hier weer goed begonnen en we hebben t eerste feestje al weer gehad
    Wil je nog wel weer komen?
    De Heithuis ook de groeten als je haar spreekt.
    Groetjes uit het verre Manderveen.

  • 21 Februari 2006 - 17:44

    Gerard Reinerink:

    hallo maureen na veel zoeken ook jou site gevonden.ook zo druk druk druk. geniet van de bijzondere tijd daar dat is niet voor velen weggelegd zoiets. trouwens wel flauw hoor dat de schaats van die vent die bij jou op de foto stond gesaboteerd werd door jou. hey heel veel plezier daar en geniet van de tijd die je daar bent groetjes gerard

  • 21 Februari 2006 - 19:43

    Odette Withag:

    Maureen geniet er nog even van het is zo weer voorbij. een hele ervaring die je niet snel meer zult vergeten.
    groeten vanuit Tubbergen

  • 22 Februari 2006 - 18:02

    Maurice & Yvet:

    Heeej Buurmeissiej..

    Alles goed daar?? Hier wel hoor!!! Nog heeeeeeel veel plezier de komende dagen en maak er wat van!!! We nemen aan dat je foto's hebt gemaakt,, als je terug bent en de foto's zijn klaar komen we zeker even langs!!! (ook nog voor je verjaardag oooohw)!!!

    Dag Dag
    Dikke Knuffel Je Vriendjesss mauZZ & Yvvv

  • 22 Februari 2006 - 18:03

    Maurice & Yvet:

    Heeej Buurmeissiej..

    Alles goed daar?? Hier wel hoor!!! Nog heeeeeeel veel plezier de komende dagen en maak er wat van!!! We nemen aan dat je foto's hebt gemaakt,, als je terug bent en de foto's zijn klaar komen we zeker even langs!!! (ook nog voor je verjaardag oooohw)!!!

    Dag Dag
    Dikke Knuffel Je Vriendjesss mauZZ & Yvvv

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Turijn

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2006

Thuis

25 Februari 2006

Met bekenden op de foto

23 Februari 2006

Hallo

16 Februari 2006

Ciao Ciao

11 Februari 2006

het 1e berichtje! :D:D
Maureen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 5687

Voorgaande reizen:

02 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: