Hallo - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu

Hallo

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Maureen

23 Februari 2006 | Italië, Bardonecchia

Hallo Iedereen,

hier weer een berichtje! echt super bedankt voor jullie leuke reacties ook van de collega's ik hoop dat jullie het kaartje ontvangen hebben! ik heb nog mooie foto's gemaakt Gerard daar moet je ook wel om lachen haha!!
Maar hier is voor de rest alles goed!! ik heb zin om weer naar huis te gaan Dinsdag iedereen is al een beetje aan het aftellen! maar ik heb hier echt een hele leuke tijd gehad!! gisteren was ik aan het eten in Turijn en toen zat ik echt op 2 a 3 m afstand van Swen Kramer best appart!! maar wel heel gaaf!! hahah!
Ik zit nu in Bardonecchia en ik mag bij de bank op internet wel heel lief! komt er net een oud italiaans mannetje binnen praat ie over juventus of ik die ken ik zo ja!! komt ie later weer heeft ie en pet voor mij en een speldje heel lief! haha donders mooi!!
Van de week naar het Holland Heineken House (HHH) geweest, daar was Di-rect. en Morgen avond gaan we weer en dan komt Blof!!

Veel liefs en Dikke kus vanuit Bardonecchia

p.s. voor leuke foto's ga naar:
www.teambloem.waarbenjij.nu
(de site van al de 10 meisjes)

• 23 Februari 2006 - 17:00

Anne:

Heey Maureen!!

Wat gaaf al die verhalen! Mooi dat je het daar zo naar je zin hebt gehad. En ik ben ook wel een beetje blij dat jullie strax terug komen he!! Heb jou en Elke wel super gemist dus! Strax bij Bays drinken we er weer een paar!;)

Veel plezier nog die paar dagen en die carnaval vieren wij hier nog wel ff voor jullie erbij!
    Tot gauw!!

Kus Anne