Thuis - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Maureen

01 Maart 2006 | Nederland, Tubbergen

Heej mensen,

ik ben weer op nederlandse bodem geland!! we kwamen op schiphol en het vliegtuig kon nog niet parkeren. dus hebben we nog even een half uur zitten wachten!! de terugreis was geweldig boven de wolken en dan waar de bergen overheen staken!! oooooh wow!!

Toen we de ontvangsthal binnen kwamen stond daar iedereen heel erg leuk!! :D:D Pa en Ma die stonden mij op te wachten!! even een traantje gelaten en toen weer met z'n allen op de foto!! Ze waren met een bus gekomen dus.. dat was voor ons een hele verassing!!
We zijn met z'n allen in de bus naar huis gegaan erg gezellig, onderweg nog even wat gedronken en toen richting Almelo!

Bij onze school stonden ons een paar leraren op te wachten en werd er nog een klein woordje gehouden in het lokaal! ze hadden voor ons 10 boeketjes gemaakt en dat hadden ze nagemaakt van de boeketjes die wij moesten maken in Turijn!! hahah dat was erg leuk! nog even afscheid genomen van onze groep want je bent wel een maand met elkaar optrokken en wel erg close geworden!

We hebben nog afgesproken om met z'n allen een keer wat te gaan eten en de film te bekijken die is gemaakt in die maand!!

Thuis was het natuurlijk erg leuk om weer iedereen te zien!!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de leuke berichtjes in de maand, dat heeft me veel goeds gedaan!! haha! :D:D

Dikke kus voor iedereen
Veel Liefs (k)(k)(k)

  • 01 Maart 2006 - 10:51

    Claudia:

    hey maureen, blij dat je er weer bent,ik kom binnenkort wel weer een keertje in tubbergen om al jullie verhalen te horen!! k ben heel erg benieuwd!! t was leuk om jullie zo te volgen(scheelt een bult kabaal!!haha)Maar het is toch gezelliger met al dat kabaal van jullie.tot snel in tubbig!! groetjes mama claudia( en kids !)

  • 03 Maart 2006 - 07:35

    Agnes:

    ha maureen.

    fijn dat je terug bent.
    ik heb je alweer gesproken, en ook al heel veel mooie verhalen gehoort.
    meid dit is een belevenis die je nooit vergeet.

    ik wens je veel plezier bij de volgende stage, en spreek je nog wel voor je weer vertrekt.

    bedankt voor het lees plezier (ook op de site teambloem, waar jij nog wel eens wat op zette,)

    groetjes
    mama agnes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tubbergen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2006

Thuis

25 Februari 2006

Met bekenden op de foto

23 Februari 2006

Hallo

16 Februari 2006

Ciao Ciao

11 Februari 2006

het 1e berichtje! :D:D
Maureen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 5683

Voorgaande reizen:

02 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: