Olympische Winterspelen in Turijn - Reisverslag uit Turijn, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu Olympische Winterspelen in Turijn - Reisverslag uit Turijn, Italië van Maureen Brinkman - WaarBenJij.nu

Olympische Winterspelen in Turijn

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maureen

01 Februari 2006 | Italië, Turijn

Hallo luitjes,

ja het is bijna zover, morgen vertrek ik naar Turijn! Ik ga jullie natuurlijk allemaal heel erg missen en ik hoop dat jullie mij ook een beetje op de hoogte houden van wat er in Nederland allemaal gebeurd. Laat in het gastenboek maar ff een berichtje achter. Ik weet niet wanneer ik weer wat op de site kan zetten, ik hoop snel.

Dikke kus Maureen (K)(K)(K)

  • 01 Februari 2006 - 15:56

    Carmen:

    Maureen, heel veel plezier daar!!! Ik ga je echt missen :) Tot over een maandje!! Kus Carmen

  • 01 Februari 2006 - 16:56

    Sharon:

    maureen ik ga je NATUURLIJK heeeelll erg missen.. en ik zal elke dag even wat op de site zetten,, en er zeker op kijken..
    (K)(K)

    Hvj zus..

  • 01 Februari 2006 - 23:09

    De Combi:

    normaals veel succes, en maak der wat van
    :D

  • 02 Februari 2006 - 08:54

    Jorieke:

    Heej meis,
    Onwijs veel plezier he!
    Ik zal wel aan jou, en Elke denken, haha!
    En ik houd je op de hoogte van de wedstrijden!!
    Nou doe henig an;) En heel veel succes daar!!

    Xx oen klapmoat;)

  • 02 Februari 2006 - 12:09

    Claudia:

    hey kleine maureen!

    Heel veel plezier daar in turijn en doe jan smit de groeten he, ik zal je wel missen hoor, hou ons op de hoogte van al jullie belevenissen he! groetjes ook van de kids, en knuffel claudia

  • 02 Februari 2006 - 20:35

    Ingrid Kienhuis:

    hoi maureen
    heel veel plezier in turijn en maak er wat van.

    groetjes ingrid

  • 02 Februari 2006 - 21:33

    Joost:

    heeeej zus
    alles goed daar??
    hoe was de vliegreis?
    wel snel wat op de website zetten he.
    dikke kus je kleine broertje

    P.S. doe elke ook maar een kusje

  • 03 Februari 2006 - 09:59

    Rianne:

    eej brink!!! hoe was het vliegen?? nou heeel veel plzr en suc6 daar! kga je missen hoor!! moek maar maf doen in men uppie!! (en div dan;))!! veel liefs Rianne

  • 03 Februari 2006 - 11:33

    Jorieke:

    Heej Brinkie!!!
    Gearriveerd in Turijn? Hoe was de vliegreis? Ben trouwens benieuwd naar t stuk in de krant..;)
    En de verslagen van je! Nou succes he!! Doe rest ook de groeten daar!!

    Xx Jorieke

  • 03 Februari 2006 - 12:07

    Jan Brinkman:

    Veel plezier en werk lekker met je bloemetjes!
    Oppassen met die Italiaantjes, die zijn gek op blondines

  • 03 Februari 2006 - 12:26

    Sietske:

    He lief schoonzusje,,
    goeie reis gehad en veilig over gekome(A)??
    Khoop het maar, nou dan wens ik je daar maar heeeel veel plezier en succes.. maak er wat moois van daar...

    Kusjes Je schoonzussiej:P

  • 03 Februari 2006 - 12:54

    Willemien:

    Ha maureen heel veel plezier, zet de bloemetjes maar buiten.
    Groetjes B en W suus en peter.

  • 03 Februari 2006 - 17:58

    Marloes:

    Heej maureen!! Wat een super avontuur joh!! Ik hoorde van je moeder dat er ook mensen in het olympische dorp zelf mogen slapen?!?! SUPER!!
    Ontzettend veel plezier en ik ga je zeker volgen (en hoor natuurlijk ook veel van je moeder :D).

    Lekker genieten!!!

    Kus Marloes

  • 04 Februari 2006 - 14:01

    Klaas:

    maureen veel plezier en groeten aan iedereen ook mart smeets(is mijn favoriete verslaggever) hoop voor jullie dat het hele mooie olympische spelen worden waar je later altijd op terug kunt kijken veel plezier en ga vooral genieten want dit maken er niet zoveel mee. Kus Klaas.

  • 04 Februari 2006 - 18:45

    Irma:

    Hoi Maureen
    Hoe is het daar ?
    was het leuk vliegen vast wel .Zet hem op met jou bloemstukjes maken Succes!!!

  • 05 Februari 2006 - 18:13

    Nathalie:

    hoihoi maureen
    goede reis gehad..?
    ik hoop het wel
    veel plezier daar met de bloemen en maak er wat moois van..

    groetjes en een dikke kus je nichtje Nathalie

  • 06 Februari 2006 - 14:14

    Carmen:

    Hee die maureen hoe gaat het ermee?? Heel en veilig overgekomen?? gelukkig maar he! Wat hoorde ik moet je hard werken? Goede zaak doe je anders ook niet haha grapje... Wens je nog heel erg veel plezier en ook sterkte voor het harde werk!! Ga je site zeker nog een aantal keren bezoeken groetjes aan de rest kuss Carmen o

  • 06 Februari 2006 - 18:55

    Marinet (moeder Maureen):

    We hebben maureen gesproken, en zij zei dat het mailen via de laptop nog niet lukte, vandaar dat ze ons vroeg een bericht te plaatsen namens haar. Dit bericht hebben wij geplaatst en kun je vinden onder profiel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Turijn

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2006

Thuis

25 Februari 2006

Met bekenden op de foto

23 Februari 2006

Hallo

16 Februari 2006

Ciao Ciao

11 Februari 2006

het 1e berichtje! :D:D
Maureen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5678

Voorgaande reizen:

02 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: